lördag 30 juni 2007

Angående anonyma kommentarer

Ja, sent om sido så har jag nu svarat på de kommentarer jag fick på föregående inlägg. Jag har tyvärr inte haft tid att checka mail eller blogg sedan jag skrev föregående inlägg. Som sagt är det trevligt med lite respons men jag hade uppskattat ett namn bakom. Jag må skriva saker här som upprör och som somliga finner stötande men jag sätter åtminstone ett namn bakom. Jag gömmer inte min indentitet i tryggheten bakom bildskärmen. Så jag ber er, kära skribenter, kom fram ur skuggan bakom skärmarna och låt oss debattera i solens ljus. Inte i skuggan av tekniken.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej syster! Hörde dig och mamma prata lite om offentlighet och bloggar och blabla. Jätteintressant. Här kommer min analys av kommentarerna:

Den översta: Anna. Kort och så hemskt blygt att hon inte vågade skriva mer.

Mitten: Vilda. Hon är den av mina vänner som tyckt att jag är en skit och hon är mycket för det där med att prata.

Sist: Helt klart ryss. Det finns ingen annan som reagerar med så utlänskt temprament som han och framför allt ingen annan som har sådana problem med ä och e. Det är ju passande eftersom han HAR varit här och druckit kaffe så sent som igår. Ha en fortsatt trevlig dag!

Paulina sa...

Jag tycker det ar fantastiskt att Isak har kompisar som bryr sig sa mycket om honom att de lagger ner sin tid pa att kommentera i hans systers blogg. Om situationen daremot varit omvand och att Isak snackat skit om DIG i SIN blogg, da hade jag fanemig inte pallat skriva nagot alls. Jag hade bara flabbat. Sa med sa omtanksamma vanner sa kan val inte Isak vara saaaa illa, Sandra? I sa fall hade han haft kompisar som mig, som bara hade skrattat gott om polarens syskon hade skrivit elakheter pa natet :D

Anonym sa...

hahah, Paulinas kommentar är gjuten. Vad gör du vännen? Jobbar mycket eller miste du det när du inte ville jobba Midsommar? Kramar

Ps. Jag tänkte skita i att skriva mitt namn men när du ändå tog dig tid att skriva det här inlägget kunde jag ju lika bra skriva det.