måndag 6 augusti 2007

En kvick statusuppdatering

De senaste 8 dagarna har varit några av de mest konstiga bergodalbaneaktiga dagar jag har haft. Jag har varit sjuk, varit laddad, haft någon av de jobbigaste dagarna på jobbet och någon av de roligaste dagarna på jobbet. Jag har haft besök från Stockholm och Florens och haft den hittills ballaste och största kräftfesten jag själv arrangerat. Bilder dyker upp i veckan. Denna veckan innehåller material till en roman eller åtminstone en längre novell. Imorgon börjar jag jobba igen efter några dagars ferie och det var länge sen jag var så här utmattad, men nöjd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Lägg upp bilder nu!
Ögna igenom ditt inlägg om egoism.. Skärpning Sandra, segt med folk som skriver hur dålig människan är. En varelse som kan må bra bara av kicken den får av att hjälpa andra borde väl kallas allt annat än egoistisk. Lägg ner den dära geo-masochism, orkar inte med sån ras-självömkan!

Kräftskivan var förresten skitkul, ska du inte ordna en till snart?
// Kim

Anonym sa...

Oj, var inte mening att det skulle bli så grovt, nåja.. Läs de som om det är sagt på ett snällt sätt // K