lördag 3 november 2007

Mellansnack

Jag klarade tentan! Med råge också. Känns sjukt bra att äntligen ha det överstökat.

Jag har haft en sjukt rolig vecka! Men jag har fått betala ett högt pris. Stukade högerfoten i onsdags och vänsterfoten i torsdags. Kan fortfarande inte stödja på vänsterfoten.

Imorgon sticker jag till New York City! Woho! Ska glida runt där i tio dagar och bara njuta av livet. Har dock en tämligen dryg flygresa framför mig. Mellanlandar i Frankfurt och ska vänta på nästa flyg i 6 timmar. Då kan jag ju iofs passa på att läsa min 600 sidor långa kurslitteratur för kommande kurs. Den kommer jag nästan missa hälften av. Nästa tenta kommer det med största sannolikhet gå åt pipsvängen med men det är det värt.

Nej, nu ska de sista packas och städas. Ni kan ju föreställa er hur mitt rum ser ut efter att 3 tjejers delat det i 2-3 dygn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå Sandra!

Hoppas du hade en upplevelserik New York vistelse. Apropå väskan, har jag en adress i Lund där den går att dumpa, alt kan hämtas av Lundabo, så den slipper ta plats hos dig. Själv har jag det lite knökigt med tid just nu och inga direkta Lunareseplaner. Om du någon gång har vägarna förbi Helsingborg, är du mycket välkommen titta in.

Ramlösahälsningar
Wivianne