söndag 14 oktober 2007

Efterlyses: Det levande slottet

Jag har varit hemma hos föräldrarna sedan igår. Dels för att få lite studiero och dels för att hämta lite prylar. Någon vidare studiero fanns inte att finna och de prylar jag mest saknar och behöver än mindre.

Jag vet att jag har några geologiböcker som jag tror jag skulle kunna få användning av i nästa kurs men de är puts väck.

Åtminstone ett vitt linne som jag använt mycket men inte haft med till Lund är spårlöst försvunnet.

Slutligen är min "Det levande slottet"-dvd borta. Den misstänker jag att jag lånat ut till någon men jag kan inte komma ihåg till vem. Så om det är någon som vet med sig att de lånat den av mig så får jag gärna tillbaka den så fort som möjligt.

Fruktansvärt frustrerande det här. Enda sedan jag kom hem från Florens har saker och ting varit försvunna och lagda på konstiga platser. Det beror på att när jag kom hem från Florens hade fått ett nytt rum. Eller ja, jag och bror min hade bytt. Men det är ju inte jag själv som flyttat grejerna från ett rum till ett annat så jag hade ju ingen aning om var saker ting hamnat. Innan rådde i alla fall organiserat kaos.

Inga kommentarer: